המנועים המהירים של Nice יחסכו לך זמן יקר!

סדרת מנועי Hi-Speed הם השילוב המושלם בין מערכות אוטומציה ואבטחה מתקדמות, ומהירות יוצאת דופן שיהפכו את החיים לנוחים וקלים מתמיד.

השערים או הדלתות יפתחו ויסגרו במהירות ויקצרו את זמן ההמתנה.

זמני המתנה של נחתכים!
עם מנועים Nice Hi-Speed, החזקים והמהירים, השער שלך ייפתח וייסגר פי שלושה מהר יותר משערים אוטומטיים עם מנועים מסורתיים, מה שמבטיח נוחות ומהירות מירבית
נמאס לך לחכות ?
לא עוד לחכות שהשער ייפתח או ייסגר. אוטומציות מתקדמות מאפשרות להיכנס במהירות, כאשר השער נסגר במהירות מאחוריך כדי להבטיח ביטחון מוחלט. פתרונות פשוטים ומעשיים לנוחות שלך.
בטיחות והגנה
טכנולוגיית זיהוי מתקדמת בשילוב תאי פוטו ואור מבטיחים את אמינות ובטיחות המערכת לכל המשפחה. Nice נותן לך את השקט הנפשי ליהנות מהבית שלך במלואו.
החיים קלים יותר עם NICE!
גלה את כל היתרונות של מערכות אוטומציה של שערים מהירים, כדי להיכנס ולצאת בחופש מוחלט!

NICE מזמינה אתכם להצטרף!

היתרונות שלנו

למה לבחור במנועי פתיחה מהירה של NICE?

עיצוב
טכנולוגיה
קיימות
עיצוב

נייס הייתה החברה הראשונה בתחום האוטומציה הביתית שהאמינה שהעיצוב הוא חלק בלתי נפרד. מוצרינו תמיד בלטו באיכות האסתטית הגבוהה והקפדה על הפרטים, ולאורך השנים זכו בפרסים בינלאומיים חשובים.

טכנולוגיה

חטיבת המחקר והפיתוח שלנו מאוישת על ידי צוות מומחים בינלאומי שעובד ללא הרף על פיתוח מוצרים חדשניים יותר.
מדי יום במרכז המחקר והפיתוח מתבצעות בדיקות קפדניות ומדויקות, תוך שימוש בטכנולוגית ובמכשירים החדישים ביותר, על מנת להבטיח את הסטנדרטים הטכנולוגיים הגבוהים ביותר.

קיימות

איכות הסביבה הוא אחד ההיבטים המרכזיים שמנחים אותנו במה שאנחנו עושים. באמצעות מחקר על חומרים ידידותיים לסביבה, פיתוח מכשירים הפועלים על אנרגיה סולארית ופתרונות המפשטים את השליטה באור ובחום, נייס משפרת את איכות החיים שלנו באופן בר קיימא, תוך דאגה לאיכות הסביבה.